RUILEN EN RETOURNEREN
Is een item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Dat kan natuurlijk. Bij ons kun je online bestellingen retourneren en ontvang je je geld terug. De kosten voor een retourzending naar onze webshop zijn voor de klant. De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij de afzender, daarom adviseren wij altijd om de artikelen te versturen met een track & trace code.
Ruilen
Wil je een artikel ruilen voor een andere maat of item, dan moet je de gewenste maat of het nieuwe item opnieuw bestellen in onze webshop en het andere artikel retourneren. Ruilen of retour brengen in de winkel is ook mogelijk. Wij zullen de retouren aan je terug betalen, mits je uiteraard voldoet aan onze onderstaande retourvoorwaarden.
- Retourvoorwaarden
De online bestelling is binnen 14 dagen bij ons retour. - Het artikel is ongedragen en in originele staat.
- Prijskaart en merklabels zijn nog op de originele wijze aan het artikel bevestigd.
- Vul het retourformulier volledig in en voeg deze bij je retour, ook als je het in de winkel retour brengt, vergeet het bestelnummer niet!
- Bij verzending, gebruik het retouradres van het retourformulier, en plak deze op jouw pakket,
- Bewaar het afgiftebewijs tot je van ons een retourbevestiging ontvangt. Dit document dient namelijk als bewijs van jouw terugzending.
- Wanneer het geroutineerde artikel is ontvangen en verwerkt ontvang je een bevestiging mail.
- Het aankoop bedrag word binnen 1-4 werkdagen retour geboekt, op dezelfde wijze als je betaling hebben ontvangen.
- Artikelen gekocht in de Sale kunnen worden geretourneerd. Dit geld alleen voor de online gekochte artikelen in onze webshop. Sale aankopen in de winkel kunnen niet worden geretourneerd.
Retour adres :
Karin Wesselman Mode
Nieuwstad 44
1381 CC Weesp